wtorek, 22 marca 2016

#7 Nieprzekraczalna Granica - Colleen Hoover

Kolejna recenzja z serii Maraton czytelniczy z Colleen Hoover i dziś jest to Nieprzekraczalna granica. Kontynuacja Pułapki uczuć, ale z perspektywy Willa Coopera. Coś co lubię najbardziej, męska strona widzenia. Nie wiem dlaczego, ale takie książki przykuwają moją uwagę. 
"Gdybym był stolarzem, zrobiłbym ci okno do mojej duszy.
Ale zostawiłbym je zamknięte,
więc za każdym razem, gdy próbowałabyś przez nie zajrzeć…
widziałabyś tylko swoje odbicie.
Widziałabyś, że moja dusza
jest odbiciem ciebie..."
Mogłoby się wydawać, że teraz w życiu Lake i Willa wszystko będzie szło o wiele łatwiej niż wcześniej, choć wydarzenia minionego roku są nadmiar fatalne. Dwójka młodych dorosłych bierze na barki zajmowanie się swoim rodzeństwem. Na ich drodze staje oczywiście kariera nauczycielska Willa oraz stara miłość - Vayghn. Layken prosi Willa o czas. Chyba za dużo się dzieje w jej życiu. Cóż jej się dziwić nie każdy wytrzymałby tyle emocji i zdarzeń na raz. 
"Miłość jest najpiękniejszą rzeczą na świecie. Niestety, jest także jedną z tych, które najtrudniej utrzymać, i jedną z tych, które najłatwiej utracić."
Kiedy patrzę na tę książkę na swojej półce w moim sercu robi się cieplutko. Colleen przekazuje nam mnóstwo uniwersalnych wartości, z którymi powinniśmy iść przez życie. Co najważniejsze rodzice są bardzo doceniani, może dlatego, że ich już nie ma? Jednak chęć troski o swoje dzieci nawet po śmierci to coś bardzo wzruszającego. Przy każdej wzmiance o Julii łza kręciła mi się w oku. 
"To niemal przerażające, jak dobrze robi dobrą minę do złej gry."
Dobrze wiemy, że Will pisze slamy. Jak ja bym chciała mieć takiego romantycznego mężczyznę, który napisałby tak piękne słowa. Taki cudowny sposób na wyrażanie emocji. Wszystkie schowałabym głęboko w sercu. Na punkcie piosenek i wierszy mam totalnego fioła. Chyba dlatego tak lubię tą historię. A Ty co o tym myślisz? 



"Mężczyzna może  m ó w i ć  kobiecie setki razy, że ją kocha, aż mu język zdrętwieje. Słowa nic nie znaczą, jeśli się bije z myślami i jest pełna wątpliwości. Musisz jej tego  d o w i e ś ć."

Dyskusję na wydarzeniu o tej książce prowadzi dla Was Ola z Nieuleczalny książkoholizm
Mam nadzieję, że coś opowiecie jeśli czytaliście! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz