sobota, 12 marca 2016

#4 Maraton czytelniczy z Colleen Hoover, czyli miesiąc z ULUBIONĄ autorką

Dobry wieczór kochani! 
Dziś przychodzę do Was z bardzo ważnym wydarzeniem dla mnie, a mianowicie wydarzenie na Facebook'u. 
 We wtorek wieczorem stwierdziłam, że przeczytam sobie jeszcze raz Hopeless przed przyjazdem Colleen do Polski. Po czym jak pomysłowemu Dobromirowi zaświeciła się lampka nad głową i wpadłam na genialny plan! (Skromnie, nie ma co.) Pomyślałam, że wszyscy fani mogliby sobie odświeżyć pozycje Hoover wydane w Polsce, co wiązało się w wydarzeniem, a że sama za wiele nie znaczę (no dobra, nic) w świecie blogowym, musiałam poprosić o pomoc kilka innych blogerek. Nie żałuję! Poznałam kilka świetnych osób, które kochają książki i Hoover tak jak ja, więc czego chcieć więcej? Więc takim oto sposobem, po długich rozmowach i przygotowaniach doszłyśmy do początku. Dziś opublikowałam wydarzenie. Staramy się dotrzeć do wszystkich. Nikt kto kocha czytać i jest CoHorts nie może nie wiedzieć o takiej akcji! Czyż nie? 
Więc jeśli jesteś CoHorts i chciałbyś odświeżyć lekturę, bądź poznać, bo jeszcze jakimś cudem którejś z książek nie przeczytałeś to zapraszam na Maraton Czytelniczy z Colleen Hoover. Będziemy prowadzić dyskusję po zakończeniu czytania danej książki. Będziesz się mógł podzielić swoimi emocjami! Co Ci się podobało, a co nie. Czekamy właśnie na Ciebie! 


Przygotowałam też zabawę na cały miesiąc na Instagramie. Na każdy dzień jest nowy hashtag. Nowe zdjęcie. Każdy pewnie zinterpretuje daną frazę inaczej. Jej nie mogę się doczekać fali twórczości jaką możecie mnie zaskoczyć. Kto czytał Colleen będzie wiedział co dany # oznacza, albo co się może za nim kryć. Nawet jeśli nie chcesz czytać ponownie, a lubisz Colleen i lubisz robić zdjęcia to nie wahaj się i dodawaj wszystko co Ci przyjdzie do głowy na insta. Czekam! 

A tak prezentują się # na cały miesiąc. Niedługo pojawi się grafika. 

GŁÓWNY #MaratonCzytelniczyzCoHo 

15.03 #MojaPierwszaKsiążkaCoHo
16.03 #MojeWszystkieKsiążkiCoHo
17.03 #MójUlubionyCytatCoHo
18.03 #MójUlubionyCytatzPułapkiUczuć
19.03 #NajlepszySlamWillaCoHo
20.03 #OhydnaBluzkaCoHo 
21.03 #MójUlubionyCytatzNieprzekraczalnejGranicy
22.03 #SłodyczDniaCoHo
23.03 #DnoDniaCoHo
24.03 #MójUlubionyCytatzTejDziewczyny
25.03 #CoHoNaPoprawęHumoru
26.03 #UlubioneSłodyczeCoHo
27.03 #MójUlubionyCytatzHopeless
28.03 #MałyPalecCoHo
29.03 #MójNajlepszyPrzyjacielNaCałymBożymŚwiecie
30.03 #MójUlubionyCytatzLosingHope
31.03 #WymarzonyTatuażCoHo
01.04 #UlubionaBransoletkaCoHo
02.04 #CoHointheSky
03.04 #MójUlubionyCytatzFindingCindarella
04.04 #CoHowPodróży
05.04 #SpacerZCoHo
06.04 #MójUlubionyCytatzMaybesomeday
07.04 #NajlepszaPiosenkaCoHo
08.04 #NajlepszyTekstSydneyCoHo
09.04 #MójUlubionyCytatzMaybeNot
10.04 #SłodkieRozmówkiCoHo
11.04 #UlubionaBohaterkaCoHo
12.04 #WłóżkuzCoHo
13.04 #JaiUglyLoveCoHo
14.04 #UlubionyBohaterCoHo
15.04 #MójUlubionyCytatzUglyLove 

Tymczasem mam dla Was jeszcze linki abyście mogli od razu odwiedzić dziewczyny! 


ZAPRASZAM SERDECZNIE!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz