niedziela, 25 września 2016

#40 Raced. Ścigany uczuciem - K. Bromberg



Znacie autorki, które są w stanie zrobić wszystko dla swoich fanów? Taką autorką jest K. Bromberg. Raced. Ścigany uczuciem jest zwieńczeniem trylogii Driven , dodatkiem w postaci krótkiej książki. Autorka napisała Raced dla swoich cudownych Czytelniczek. To one ją do tego namawiały i to dla nich zebrała się na odwagę, by napisać kilka scen z pespektywy Coltona. Nie zdecydowała się jednak na napisanie całej historii z jego perspektywy, ponieważ obawiała się, że urok i poczucie humoru Coltona stracą wówczas swój blask, a Czytelniczki byłyby znudzone czytaniem od nowa historii, którą doskonale znają. Wybrała wraz z nimi kilka sytuacji, w których wszyscy chcieli poznać myśli Donavana. Każda nowa scena poprzedzona jest wstępem autorki, w którym wyjaśnia w jakim momencie historii się znajdujemy. Jeśli mam być szczera żałuję, że nie ma więcej stron tej książki. 

"Ona jest jak narkotyk. Myślałem, że gdy jej posmakuję, to mi się znudzi, ale ja, do cholery, pragnę jej jeszcze bardziej. Więcej, mocniej, intensywniej."




Colton jest tak skomplikowanym i ciekawym mężczyzną, że powalał mnie na kolana z każdym kolejnym zdaniem. Zamieszanie, jakie wywołała w jego głowie Rylee, było nie do ogarnięcia dla niego jak i wszystkich, którzy mu towarzyszą przez całe życie. Jego poczucie zagubienia przekładało się na humor w książce, którego tutaj ani na chwilę nie braknie. Raced. Ścigany uczuciem to doskonała podróż w głąb umysłu dorosłego, zakochanego i potłuczonego mężczyzny.


 "Ból i miłość są dla mnie nieodłącznie związane. To jedyny znany mi sposób przejawiania się miłości."


Jednymi z najlepszych scen były te podczas jego rozmów z najlepszym przyjacielem, czyli Beckettem. Przysięgam, że płakałam przy nich ze śmiechu! Dwie tak różne osobowości stworzyły piękną przyjaźń, której nie da się niczym podważyć. Męskie myśli i rozmowy wyszły autorce perfekcyjnie. A pomyśleć, że tak się bała pisać z perspektywy mężczyzny! Całe szczęście, że ma swoje wierne Czytelniczki, które zmieniły jej podejście i dzięki temu mogła dopełnić historię właśnie myślami Donavana. 

 "I mam problem ze złapaniem oddechu, chociaż moje powietrze wtula się we mnie."


Po zakończeniu dodatku w postaci Raced. Ścigany uczuciem przyszła mi myśl - odpowiednia kobieta w odpowiednim miejscu i czasie. Myślę, że każdy z Was, kto sięgnie po historię tej dwójki pomyśli o tym samym. Może to dość oklepane i mnóstwo książek pokazuje, że aroganccy mężczyźni poznają kobietę, która wywraca ich życie do góry nogami. Jednak nie oszukujmy się - każdy facet musi w swoim życiu trafić na kobietę, która samym swoim istnieniem zmieni jego podejście do życia. A sposób w jaki ukazała to K. Bromberg, nie daje się porównać z żadnymi innymi książkami o podobnej tematyce.

 "Odepchnąłem ją, a ona mnie przyciąga."


Mam nadzieję, że tymi czterema recenzjami zachęciłam Was do przeczytania serii Driven. W najbliższym czasie pojawi się jeszcze kilka recenzji z tej serii, jednak tym razem o przyjaciołach tej gorącej pary, czyli o Haddie i Beckettcie, następnie o siostrze Coltona - Quinlan oraz o bracie Rylee, czyli Tannerze.
Jednak K. Bromberg nie pozwoli nam zapomnieć o Ry i Coltonie. Napisała również książkę Aced, czyli co dzieje się sześć lat po wydarzeniach przestawionych w Crashed. W zderzeniu z miłością. Nie mogę się doczekać! 

Dziękuję za egzemplarz recenzencki:

2 komentarze:

  1. Nie znam twórczości tej autorki, ale mam zamiar to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej książce, ale jakoś mnie nie porwała. Odpuszczam jak na razie :/

    Pozdrawiam!
    http://czarodziejka-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń