piątek, 10 lutego 2017

#58 EAT PRETTY Jedz i bądź piękna - Jolene Hart



Mam dziś nietypowy wpis, ponieważ o książce, która opowiada o zdrowym żywieniu. Jest tak pięknie wydana, że nie będę Wam za dużo pisać, a pokażę Wam w kilku zdjęciach co to za książka. Warto po nią sięgnąć. Same konkrety, zero owijania w bawełnę. Każda kobieta powinna mieć Eat pretty na półce w kuchni. 

Zapraszam, do zaglądnięcia do środka książki. :) 









Książkę powinno się kupić wraz z dodatkiem w formie kalendarza, który pokazuję Wam poniżej.














Mam nadzieję, że taka forma Wam się podoba jeśli chodzi o tę książkę. Słowa tu są zbędne, a książka godna polecenia. :D

Za egzemplarze recenzenckie dziękuję: 

6 komentarzy:

  1. Żadna książka nie pomoże, kiedy się mieszka obok kebaba. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę przerost formy nad treścią, ale może kiedyś jeszcze do niej powrócę z ołowiem w dłoni :) na razie przeczytałam ją na such ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna książka tym bardziej, że rozmyślam o tym żeby w końcu patrzeć na to co jem, a nie na fakt, że jem i nie tyję to już oznacza, że mogę jeść wszystko na co mam ochotę. :D
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, moją pasją jest robienie szablonów tematycznych. Jeśli jesteś zainteresowana współpracą i chcesz mieć wymarzony szablon - zapraszam na mojego bloga ronniecreators.blogspot.com ✎ Moje prace możesz zobaczyć w zakładce SZABLONY // PORTFOLIO. Pozdrawiam, Ronnie Weasley ✄

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wydana książka... o matko! Zakochałam się. Chętnie bym ją przeczytała, bo planuję dietę i tak dalej, no i na dodatek jej wygląd jest przecudowny.
    Pozdrawiam! https://bookwormss-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wynn Las Vegas and Encore Restaurants - JAMHAR
    Wynn Las Vegas and Encore 동해 출장샵 Restaurants · The Buffet · The Wing Lei · 서귀포 출장마사지 The 과천 출장안마 Buffet · Wynn Palace 여수 출장샵 · The Cosmopolitan of Las Vegas · The Cosmopolitan of Las 화성 출장마사지 Vegas.

    OdpowiedzUsuń