sobota, 4 marca 2017

Musicaholic. #4 ulubieńcy lutego '17



Cześć kochani! Słońce świeci za oknem, a ja przychodzę do Was pokazać Wam kilka piosenek, które skradły moje serce właśnie w lutym. Mam nadzieję, że Wam się spodobają. I może rozgrzeją jeszcze bardziej niż to słońce za oknem. <3 


Moja przyjaciółka uwielbia ten cover, a już też... <3


Wszyscy lubią Garrixa :D 


A ten pan, to mnie kupił chyba, bo zakochałam się po pierwszych sekundach <3 


Męczę tę piosenkę cały czas... Shepard to przez CIEBIE!


Nie mam pojęcia dlaczego podoba mi się ta piosenka... może Wy mi powiecie ;O


 Katty wróciła i mnie rozwaliła na łopatki, bo ukradła mi serce tym kawałkiem. Jest lekki, przyjemny i taki wiosenny, po za tym obejrzyjcie teledysk xd :D <3


 Lekko... Przyjemnie...


Ciężko się nie wkręcić w ten kawałek. On zagnieżdża się prosto w sercu...


Nie oceniajcie mojej miłości ostatnio do tej piosenki. xd 


ZAKOCHAŁAM SIĘ...


To wszystko przez "Drugą szansę" <3 


I to wszystkie piosenki jak na luty, nie chciałam Was zasypywać milionem, więc jest tylko tyle. Może Wy mi coś podsuniecie? <3

2 komentarze:

  1. Super post!
    Zapraszam do mnie na recenzję "Carrie"! :)
    http://book-dragon-blog.blogspot.com/2017/03/3-carrie-recenzja-3.html

    xx K

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post! Powiem ci, że nie znam żadnej z tych piosenek oprócz "Titanium", ale chętnie je wszystkie przesłucham :) Będę czekać na więcej tego rodzaju wpisów!
    Pozdrawiam cieplutko, Książkowy zakątek

    OdpowiedzUsuń